OT - Vodafone (treti dil)

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 17 14:00:34 CET 2011


Priznam se, ze tak nejak nechapu co temahle prihodama sledujes (chapal 
bych treba kdyby se tykaly noveho systemu TME, ktery ma nejakou 
spojitost s HWlistem - mimochodem TME uz zase posila faktury v baliku - 
cekal jsem ji v mailu a malem ji vyhodil do kose - faktura je take 
vcelku vypeceny kus papiru).

Podobnych problemu kazdy zaziva spousty. Mam psat o tom, ze si v nasi 
samosce pokazde nechaji zmrznout brambory a ze jsem jim to uz asi 5x rikal?

Mimochodem mi z toho tak nejak vychazi, ze nejak nechapes jaky rozdil je 
mezi firmou tvoji a firmou majici klientu nekolikaradove vice. Bylo by 
mozna zajima spocitat kolik ty sam obslouzis zakazniku a kolik vychazi 
zamestnancu u Vodafonu na jadnoho zakaznika.

Navic zrovna Vodafon momentalne dela velke zmeny v celem systemu - 
dneska mi prislo zrovna, ze me budou prevadet na novy system:
http://www.vodafone.cz/zlepsujeme/zlepsujeme.htm

delat zmeny na nonstop jedoucim systemu takeveho rozsahu neni sranda

-- 
S pozdravem
======================================================================
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice

Dne 17.1.2011 13:09, Petr Zahradnik napsal(a):
> Ahoj,
>
> tak při pondělku ještě třetí díl, snad už poslední:
>
> Vodafone SIM karta už funguje, podařilo se mi ji aktivovat, přístup do
> webové samoobsluhy také funguje, tak se můžu sám obsloužit :-)
>
> Akorát jsem zjistil, že nevidím volací jistinu, kterou jsem uhradil
> dobírkou při převzetí SIM karty - 500 Kč. Jestli to dobre chápu, tak
> to znamená, že až vyčerpám volné SMS, které mám v rámci tarifu,
> přestanou mi další odcházet, protože volací jistina není v systému.
>
> Zavolal jsem dnes tedy na telefonní linku péče o firemní zákazníky,
> vyslechl si spoustu nezajímavých informací od automatu, dvakrát jsem
> potvrdil, že opravdu chci mluvit s opetátorem, dozvěděl jsem se, kolik
> mají operátoři práce, a po mnoha minutách se konečně propojil. Zeptal
> jsem se, proč nevidím volací jistinu. Operátorka hledala, hledala, až
> našla, že opravdu bych měl mít složenou volací jistinu 500 Kč. A
> povídá: "Já tu vidím, že kolegyně už dávala 10. ledna požadavek, aby
> vám tu volací jistinu do systému nastavili, asi si toho také všimla.
> Dnes je 17. ledna, tak jim dáme ještě nějaký čas, aby to udělali."
>
> Super :-)
>
> Petr Zahradník, počítačový expert


Další informace o konferenci Hw-list