domácí bezdrátový audio přenos

Čtvrtek Leden 13 14:15:45 CET 2011

Doporučil bych použít frekvenci pro bezdrátové mikrofony, tam vám nikdo
nic neřekne. Když se tak koukám co se prodává,
http://www.audiotek.cz/ATK/show.asp?cat=6600000&subcat=6600100&f=1185&z=10&lang=cz
různé mikrofony používají různá pásma. Nevím jak to funguje teď, ale
dřív se říkalo že aby ten přenos měl nízký šum, používal se dost velký
frekvenční zdvih. Jaký, nevím. Je otázka, jestli tam chcete dávat
stereo, pak potřebujete mnohem výkonnější vysílač. Pokud ne, můžete
koupit hotovou soupravu a nemusíte nic bastlit.
Anděl