domácí bezdrátový audio přenos

Dalibor Honza Dalibor.Honza na seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 13:56:02 CET 2011

Zdravím, řeším problém, že bych si chtěl zrealizovat domácí audio systém v našem dvoupatrovém domě. Rád bych se vyhnul vrtání zdí a podobně, přičemž bych rád měl možnost poslechu hudby z centrálního PC ve většině místností. Potřeboval bych nějak plošně pokrýt signálem celý dům a do jednotlivých místností umístit příjmače. Jen nevím jakou zvolit frekvenci s tím spojený hardware. Potřeboval bych za co nejmenší cenu nejvíc muziky. Uvažoval jsem o klasickém FM a umístit do místoností FM příjmače, ale zas bych nerad rušil pásmo. Přemýšlel jsem o využítí wifi předělání starého routeru atd. Přemýšlel jsem také o využití frevenčního pásma pro bezdrátové telefony... Nevím co myslíte co by bylo nejlepší?

Díky za podněty. Dalibor Honza