Re: USB mass storage mapovaný na sí»

APA navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Leden 13 01:26:47 CET 2011

2011/1/12 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na gmail.com>:
> No ja mam HDD u satel. prijimace a ten je na LAN. A deti koukaji stejne na
> vsechno v pocitaci, tak si to pres FTP stahnou, pro dalsi televizi se pak v
> pripade potreby stahuje na flasku, je fakt, ze uz ta televize stejne nikoho
> moc nebavi, tak to bohate staci ;-)
> Dne 12.1.2011 22:21, Rollfree napsal(a):

a proc pres FTP? to si nemohou rovnou pustit pres SAMBA (CIFS)?

pripadne vase televize si to umi rovnou pustit pres UPNP (vetsinou je
nutno provest hack, to lze napr. na skoro kazdeho Samsunga od 2008 do
2010 rady) a spustit vlastniho UPNP klienta primo v TV...

A nahravani TV je dnes uz trrochu OUT, jsou chytrejsi playery, ktere
to umi prehrat rovnou z internetovych archivu (omezeno na kvaliutu
techto archivu) asi 15 tuzemskych televizi rovnozu pres HDMI do velke
TV... Vyzaduje to internetove pripojeni a datovy tok je do 2Mbit na
kanal... HD to zatim neni, ale brzy pry bude (jak to zacnou televize
zpristupnovat v HD..

Daląí informace o konferenci Hw-list