USB mass storage mapovaný na sí»

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Leden 12 22:25:39 CET 2011

No ja mam HDD u satel. prijimace a ten je na LAN. A deti koukaji stejne
na vsechno v pocitaci, tak si to pres FTP stahnou, pro dalsi televizi se
pak v pripade potreby stahuje na flasku, je fakt, ze uz ta televize
stejne nikoho moc nebavi, tak to bohate staci ;-)