ot: osciloskop kviz

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 12 19:22:33 CET 2011

Původní zpráva ze dne 12.1.2011 od Rollfree:

> Tak z tohoto prispevku mam pocit, ze ti "znackovi" vyrobci jsou
> pekni matlaci, kdyz neumi udelat zakladni desku, na ktere jedou i
> jine pameti nez ty jejich. To dneska umi kazdy lepsi cinan.

Mě vždycky pobavilo, když se jeden můj známý ředitel CDL system
vztekal, jak je možné, že nějaký software nebo ovladač funguje úplně
na všem, jen ne na Compaqu, když přece "Compaq je nejkompatibilnější s
IBM PC, že nic jiného už ani nemůže být kompatibilnějšího" :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601