OT: DX a free shipping

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 11 19:26:31 CET 2011

Těch 56c za každých 50g je v ceně, není to "viditelný" příplatek. Free není
že by měli poštovné zadarmo, ale že tu cenu nevidíte.

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Patka" <hwmp na semily.net>

> Ta cena za dopravu není "free" nikdy. Za každých 50g si u DX
> účtují 56c (2 roky staré info), takže si spočítejte podle
> váhy, kolik to stojí bez dopravy a ještě na tom královsky
> vydělají.

Ja jsem na DX objednaval prvni zbozi v unoru 2008 a zadne poplatky
za vahu tam nebyly (a nejsou dodnes).

> 40dolarov, bude
> trojdolarovom tovare

nejmensi objednavku jsem mel za 23$ a opet bez poplatku.

U DX je prose FreeShipping opravdu zadarmo. Ze obcas poslou neco
jineho nez objednaneho, je jina vec, ale zatim to vyslo vzdy
cenove v muj prospech :-))

Drive byla u drazsich vyrobku povinna EMS s poplatkem, ale kdyz
se zaslal mail na jejich support, tak to poslali normalne AirMail
a bez poplatku....

Jinak nekdo zde zminil konkurenci, tak na
http://www.asianwebshops.org/content/consumer-electronics
je ji dost :-)) a nemusi se porovnavat jen s eBayem :-)
Ale pozor, ne vsude je FreeShipping

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator