ot: osciloskop kviz

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Úterý Leden 11 14:15:47 CET 2011

>Dá se na to koukat i úplně jinak. Pro výrobce je výhodnější osadit
>plnou konfiguraci, nasázet tam všechny čipy už ve výrobě. Oni sami
>vědí, co je vyjde levněji, jestli tam ty čipy nacpat, nebo řešit více
>hardwarových konfigurací, skladování rozšiřujících modulů, školení
>techniků apod. Tak asi se jim to vyplatí. A pak jednoduše prodají
>licenci na využití větší paměti.

>Petr Zahradník, počítačový expert

Ale stále mi to nevysvetľuje, prečo by som mal platiť hw drahšieho,
kvalitnejšieho a výkonnejšieho osciloskopu, keď mi vôbec netreba a stačí
mi jednoduchší. Úplne chápem pohnútky a motiváciu výrobcu ale i tak sa
mi to nezdá košer.Ak by výrobca uviedol , že tento osciloskop má už v
cene hw pripravené na upgrade sw, čím sa zvýši jeho výkon, tak mám
možnosť sa rozhodnúť, či ho kúpim. Ale ak to výrobca neuvedie a vlastne
zatají a vyvoláva dojem, že upgrade je niečo iné, ako úprava sw, tak to
nie je úplne v poriadku. Aj vznik tohoto vlákna vlastne svedčí o tom, že
toto jednanie nikto neočakáva a nezdá sa príliš normálne.P.B.