ot: osciloskop kviz

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Leden 11 12:26:01 CET 2011

Pokud vím, tak s tím přišlo IBM, kdy si zákazník koupil mainframe  s
určitým počtem procesorů v rozhraní 1-N, ale ve skutečnosti tam ty
procesory byly osazeny všechny a servisáci jich aktivovali tolik, kolik
odpovídalo ceně. Upgrade se řešil posláním peněz IBM, odkud se pak
technik připojil a povolil další procesor(y). Myslím, že je nikdo nežaloval.

Pavel Krafčík