ot: osciloskop kviz

Úterý Leden 11 11:18:21 CET 2011

Klasika a vsadim se, ze v USA tohle nepraktikuji, podobne odemikani je
v USA, v pripade hw, povazovano za zneuziti postaveni v obchodni
smlouve.
Ne ze by neslo prodavat hw, kde je cast nefunkcni a u jineho modelu
funkcni, ale nelze prodat hw a nasledne u nej za poplatek zprovoznovat
nejake jeho casti.
V pripade sw toto lze, ale pokud by se stalo presne to co popisuje
balu , automaticky by zakaznik volal nektereho z federalnich soudcu a
podaval zalobu ve jmenu svem a vsech kdo si kdy v USA koupili
osciloskop :-).

Martin

>bingo, vyhral si Pavel :-) dosiel aktivacny kluc, po jeho zadani bolo v
osciloskope zrazu pamate za dalsich 10 tisic frankov.
Predpokladam teda ze uz nepouzivaju ziadne superrychle a superdrahe
pamate ako v minulosti ale ze sa to uklada do nejakych obycajnych DDR.
Takze tam zrejme osadzuju plnu konfiguraciu za par korun a odomkne sa
len softwarovym klucom. Predavaju to ale stale ako super luxusne zbozie
za rovnake ceny ako v minulosti.
Pri nakupe dalsich osciloskopov tuto stusenost urcite zohladnime vo
vybere dodavatela resp. jednani o cene :-)
b.