zkušenosti s deskama s emulzí z GM?

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Pondělí Leden 10 17:35:37 CET 2011

Používam dosky zo SOS, tiež s modrou ochrannou fóĺiou,  pravdepodobne
tie isté, ako z GM a mám s nimi dobré skúsenosti. Svietim 10-12 minút z
asi 15 cm, cez približne 2mm bežné sklo štyrmi UV žiarivkami Philips asi
30 cm dlhými, každá 15W. Vývojka je 10g NaOH v litri vody (tiež zo SOS)
a leptám chloridom železitým. Používam dosky z epoxidu a i z tvrdeného
papiera (pertinax ?) bez znateľného rozdielu. Jediný menší problém mám s
tým, že mi občas zostane na doske miesto, veľké 1-2 mm, kde meď odoláva
dlhšie. P.B.