pohon vrat Marantec (Lomax)

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Leden 10 17:15:33 CET 2011

halo halo - muj dotaz asi zapadl ve viru Silvestra, tak jeste jednou
- az prijdete domu, mrknete nahoru zda Vam v garazi nevisi Marantec 250
potreboval bych par informaci...

Diiiiik

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of DeeJay
Sent: Friday, December 31, 2010 12:08 AM
To: 'HW-news'
Subject: pohon vrat Marantec (Lomax)

Ahoj vsichni

nemá tu někdo zkusenost s nastavením pohonu vrat Marantec 250 ?
nasel jsem si navod na http://www.marantec.com/files/eba/78937.pdf
a pokusim se nastavit podle strany 16 - ale chova se to nejak podivne, resp.
nedaří se mi nastavit poloha zavřeno - takže při aktivaci ovladačem se pouze
otevře, ale nechce se zavřít, jedině pomocí tlacítka na pohonu (ovsem poloha
neni naprogramovana proste se tam da rucne dojet) po aktivaci ovladacem se
zase pouze otevre. Pohon není novy, dostal se mi do ruky nejaky uvnitr
"pocuchany", ale vypada to ze zapojeni konektoru jsem odhadl dobre (protoze
tak ja to je, to nejak funguje). Nejspis v tom bude nejaky "spek" - protoze
postup nastavenim tak jak je v navodu mi nejde.
Pokud se najde nejaky uzivatel ochotny se podelit o zkusenosti a mozna
obrazek vnitrku budu rad.

díky

DJ