Osvitka s UV LED

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 9 21:41:15 CET 2011

No litr za ten ramecek mi prijde trosku ulet - ja to asi vyresim
podtlakove - vyfrezuju do nejakeho textitu meandr - na ten polozim
plosnak, folii s motivem a pres to folii, ktera zakryje cely meandr

odsavani asi provedu pres vzduchovaci motorek z akvaria - jeden se mi tu
zrovna vali (zalozni)

na tohle se postavi tak kostka

vam ty ledky neodchazi?

--