Osvitka s UV LED

Martin Patka hwmp na semily.net
Neděle Leden 9 21:29:10 CET 2011

Zdravim,

pred casem jsem take delal UV osvitku. A s tim zakrytovanim - pokud
Vam staci format do rozmeru 220*160mm, tak k sobe perfektne pasuje
osvitovy ramecek od Conrada a krabicka od firmy Denkl.

Celkovy popis moji konstrukce (uz jsem ho myslim jednou posilal) je
na http://agaton.cz/index.php/elektronika/osvitova-uv-jednotka

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator