OT to RTOS or not to RTOS, was: Mereni napeti baterie pomoci AVR

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Leden 7 15:53:07 CET 2011

Pujde to vzdy i bez "dospeleho RTOS", jen slozitejsi algoritmy se budou
delat hure.

S mojim "primitivnim RTOS" potrebuji toto:

u16 Uloha - kde prave jsme
Tedy dva byte.

Z "dospelym RTOS" potrebuji navic pamet pro ulozeni stavu vlakna:

akumulator
systemove registry:
    - adresa PC
    - akumulator
    - U PIC vsechny indexove registry: 3x FSR, BSR, TBLRPTR, TABLAT (C je
pouziva a hodne)
    - Status - C, OV, atd
    - U PICu PRODL, PRODH
    - Status byte a bity RTOS