ot: aky antivirus?

Jindrich Kubec kubecj na asw.cz
Čtvrtek Leden 6 18:32:32 CET 2011

Vy mate _whitelist_ domen/ip, kam muze prohlizec?
To asi ne, ze ;) IMO je jen obtizne rozpoznat
'legitimitu trafficu' a to i pro lidi, co se tim zivi...
Navic, cilem malware je, aby pocitac nevykazoval
podezrelou cinnost. Spam chodi lidem, kteri jsou
v seznamech predavanych botmasterem, pouziti
adresuru Outlooku, to je trochu antikvitni
technika. Takhle se da vyvratit vetsina mytu, no.