ot: aky antivirus?

Fr kocifrantisek na seznam.cz
Čtvrtek Leden 6 17:40:23 CET 2011

Mám ho povolený-ve sledování síťového provozu, má spojení s bránou, v síti
je router.
Pokud by šel dál, nebo stahoval nějaká data z Ip - zablokuji ho.
Pc mi nevykazuje, žádnou podezřelou činnost a spam mi taky nechodí.
A myslím si, že pokud by někdo z účastníků diskuze byl nakažen-myslím, že
bychom
všichni dostávali nabídku na viagru.
F.K.