Tip na stolni multimetr

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Sobota Leden 1 20:29:46 CET 2011

Zdravim

Konferenci proslo doporuceni znacky RIGOL.

Tak co tenhle:

http://drieg.sweb.cz/rigol/dm3051.html

Taky jde povysit na o cislo chytrejsi jako drive diskutovane kino (osci)
Cena z Ciny mozna bude OK. Mimochodem Oscilo. jsem objednal
a 23.12. doslo s razitkem bez cla :-)

cestmir

________________________________

Od: hw-list-bounces na list.hw.cz za uživatele www www
Odesláno: so 1.1.2011 20:07
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Tip na stolni multimetr

Tak jak jsem uvedl to je u 34401A.
Nicmene i 3468A je univerzalni, jen to musite kuchnout a vevnitr jsou jumpery, kterymi prepinate
110,120,220 a 240V. Pak musite jeste prepnout 60Hz na 50Hz, coz jde zezadu dirka cislo 5 na te vasi fotce.
( overeno v  servisnim manualu, jumpery jsou na DPS hned za zasuvkou na snuru, jak to prepnout resi na cele strance )

Nicmene ve srovnani s 34401A to je takova hracka, 34401A jde pripojit k PC a je to takovy etalon ve svete multimetru,
existuji ovladace pro kde co od Labview pres MatLab po Excel, jde to programovat z PC a pouzit jako merici stanice.
Svitici displej je k nezaplaceni a provedeni je take trochu jinde, preci jen je 34401A pouziva jako kalibracni merak.
Ovsem cena je ...., pred lety jsem resil podobne dilama, nakonec jsem zvolil jak jsem zvolil a popravde nelituji, ten merak neni legendou pro nic za nic.

Jirka

>No asi jak ktere...jeden z kandidatu je i Agilent/HP 3468A a ten teda
nevypada...

http://sfwish.com/ebay/pictures/100307/9811_9_meter_2.jpg

--
S pozdravem
Radek Vicek

Dne 1.1.2011 19:28, www www napsal(a):
> Agilenty, jsou univerzalni, tedy maji trafo s dvema odbockami na
> primaru , prepinani z 110 na 230 se dela tak, ze se vytahne takova
> plastova zatka a otoci se do polohy 230V. Mam ho na stole a kupoval
> jsem v USA.
>
> Jirka

Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho
adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat důvěrné informace nebo informace
považované společností za obchodní tajemství. Pokud Vám tento e-mail byl
doručen omylem, informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte
ze svého počítače.

The information contained within this e-mail is intended only for the person
to which it is addressed. The text or attachments may contain confidential
information or information considered a trade secret. If you receive this
e-mail by mistake, inform the sender of the mistaken delivery and delete the
e-mail, including all attachments, from your computer.