Tip na stolni multimetr

www www asrock70 na seznam.cz
Sobota Leden 1 20:07:06 CET 2011

Tak jak jsem uvedl to je u 34401A.
Nicmene i 3468A je univerzalni, jen to musite kuchnout a vevnitr jsou jumpery, kterymi prepinate
110,120,220 a 240V. Pak musite jeste prepnout 60Hz na 50Hz, coz jde zezadu dirka cislo 5 na te vasi fotce.
( overeno v  servisnim manualu, jumpery jsou na DPS hned za zasuvkou na snuru, jak to prepnout resi na cele strance )

Nicmene ve srovnani s 34401A to je takova hracka, 34401A jde pripojit k PC a je to takovy etalon ve svete multimetru,
existuji ovladace pro kde co od Labview pres MatLab po Excel, jde to programovat z PC a pouzit jako merici stanice.
Svitici displej je k nezaplaceni a provedeni je take trochu jinde, preci jen je 34401A pouziva jako kalibracni merak.
Ovsem cena je ...., pred lety jsem resil podobne dilama, nakonec jsem zvolil jak jsem zvolil a popravde nelituji, ten merak neni legendou pro nic za nic.

Jirka

>No asi jak ktere...jeden z kandidatu je i Agilent/HP 3468A a ten teda
nevypada...

http://sfwish.com/ebay/pictures/100307/9811_9_meter_2.jpg

--
S pozdravem