Re: Frekvenci menic - pomoc s vyberem

Pondělí Únor 28 09:04:31 CET 2011

Muzete mi napsat typ menice na 1f co pouzivate?
Ja jsem se o menice zajimal, zatim spise teoreticky,
ziskal jsem nazor, ze menice se delaji na tri faze a obvykle maji
nejakou ochranu proti nesymetrickemu zatizeni fazi
(tedy mam na mysli vystupni napeti, z katalogu jsem se docetl,
ze menice na mensi vykony lze napajet jednofazove, ale z vystupu
lezou tri faze).
Kdysi jsme potrebovali zkouset vyrobky do oblasti s 60Hz siti, tak
jsme jednofazove napajeni vyresili tak, ze generator sinusoveho
signalu jsme povesili na vstup nf zesilovace a na vystupu jsme meli trafo.