OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Milan krata.milan na seznam.cz
Neděle Únor 27 09:06:17 CET 2011

Mam dvousimkoveho Samsunga a nekde v profilu se da nastavit, ze je
nektera sim takzvane offline. Asi by slo pomoci profilu nastavit ktera
sim ma byt na prijmu, ale musel by jste si nastavit dvojnasobny pocet
profilu.
Milan