Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

René Damek rene.damek na gmail.com
Neděle Únor 27 07:35:45 CET 2011

Tuhle jsem prochazel okolo nejakeho kseftu s mobily a ve vytrine meli
asi 4 mobily Samsung s tim, ze umi 2 simkarty. Bylo tam psano, ze se
zvukem odlisuje volani na kazdou z nich, takze asi bezi najednou, ale
vice sem to nezkoumal. Mozna by to bylo take reseni.
RD