Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Únor 24 20:56:08 CET 2011

 24.2.2011, 20:33:24

Dekuji vsem za odpovedi, i kdyz mne vubec nepotesily.
V souvislosti s MT nokia si dovolim polozit jeste jednu, velmi
zaludnou otazku.
A to otazku vydrze na jedno nabiti. U debatovane E52 udava vyrobce "az
672 hodin", coz je uzasna hodnota. Je mi jasne ze to cislo je nepravdive,
ale jde o jak moc je nepravdive. Zda soudruzi z nokia kecaji jen tak
trochu, nebo jde zcela o hauznumero bez vubec zadne vazby na realitu.
Podari se dosahnou, alespon v idealnim pripade**, pohotovostni doby
alespon polovicni.
Nebo se teto doby, da dosahnou pouze v nejakem hibernacnim rezimu,
ktery se od uplneho vypnuti lisi jen tim, ze po stisku prislusneho
tlacitka nastartuje OS trochu rychlej.

**napr. telefon ma vypnuty vsechny funkce, krom prijmu hovoru a lezi
na stole

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz