OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

iko iko_iko na centrum.sk
Čtvrtek Únor 24 07:28:07 CET 2011

On 02/23/2011 11:21 PM, Kuba Jan wrote:
> Mohu potvrdit. Ma to integrovanou antenu nekde "dole" a v praxi kde je
> normalne na jinem fenu alespon carka E52 nehraje.
> Ale je fakt, ze v miste dobreho signalu je to jedno, takze mestske
> pouzivani v kanclu je to OK :-)

So signalom som problem nemal, ma zhruba rovnaky ako moja druha Nokia 6120.

> Dalsi problem tohodle telefonu byl, ze neslo vypnout vyhledavani wifi
> siti, vzdy kdyz jsem nekam prisel, kde byla nova sit, se to na dislpeji
> ukazalo. A neslo a neslo to vypnout.
> Novejsi FW to py snad nejak resil, muj telefon se toho nedozil, po
> mesici jsem ho se stratou prodal, prave kvuli mizerne citlivosti, ktera
> me na chalupe vadila.

Neviem ci je to novsim FW, ale vyhladavanie sieti sa mi da vypnut na
aktivnej ploche: "Vyhlad. WLAN vypnute".

> JaKub

Da sa. Zo zaciatku sa velmi casto restartoval ked som bol cez mobil na
internet pripojeny. Flashol som novy firmware (priamo v telefone je na
to funkcia, stiahne, flashne) a odvtedy pokoj.
Nepaci sa mi ze mi otaca displej ked v posteli chcem citat po leziacky.
Ked vypnem natacanie, tak zas niektore programy su blbo pouzitelne koli
sirke displeja. A cim dalej, tym sa to pretaca pomalsie, niekedy pozeram
na sedy displej a cakam aj par sekund co sa stane, ci sa otoci displej,
alebo chce odomknut klavesnicu alebo co.

Neda sa, je to rozmazane.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.