OT : Mistr a Marketka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 23 10:44:09 CET 2011

Mně se osvědčilo Ne*ro recode, bylo to přibalené u přehrávače z Lidlu. Má to
asi tak nejlepší psymodel a když se tomu trochu pomůže (tj. zjistit jaké
nastavení jsou pro standard režim, vyberete si nějaký hq - ale zas ne h264 a
tam pak jsou další volby co pro standard dostupné nejsou, ale jsou i přesto
s ním kompatibilní). Hlavně nenechat nic v defaultu, pak výsledek je hrozný.
AVI (pokud potřebuju) z toho pak udělám přes program mp4cam2avi.

----- Původní zpráva -----
Od: "Zíka Aleš Ing." <Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz>

(http://sourceforge.net/projects/gordianknot/),  který běžně používám na
ripování DVD - programem DGIndex videostream oindexovat, otevřít, ořezat,
spočítat bitrate atd... Návod ke GK je např. tady
http://www.tvfreak.cz/art_doc-034C39663802C158C125727C005956D8.html (tam
teda doporučují udělat d2v index přímo v Project-X, ale ten mi pak GK
nebral, tak ho dělám dodatečně v DGIndex, trvá to asi minutu).