rubidiovy normal - otazka

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Únor 19 17:49:58 CET 2011

Ahoj,
  no my v ustrednach pouzivame velmi podobny princip zahrevu teplotni
komory, dokonce taky tusim na 55C, ale rozhodne tam nemame chladic, naopak,
ta vyhrivana komora je zavrena v takove "plechovce" cca 8x6x4cm a navenek
ta plechovka topi jen minimalne, patrne bude nejak tepelne izolovana. Montazi
na chladic tedy rovnez nerozumim...
  Zdravi Pavel