rubidiovy normal - otazka

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Sobota Únor 19 15:59:47 CET 2011

dosli hracky z ebay, tak zapajam a chcel som sa spytat...
ku hodinam som si kupil pred casom tu diskutovany rubidiovy frekvencny
normal za 99 susnov, zapojil som, funguje vyborne, vid
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/rub.png
je tam pekne vidiet ako bola frekvencia o nejakych 250 Hz nizsia a ked
sa ohrial tak sa pekne zavesil.
Samotny oscilator je kovova krabica namontovana na chladici (tak to
prislo). Po zapojeni sa celkom slusne ohreje (52 stupnov), vsetko je
konzistentne s datasheetom
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/lpfrs_spec.pdf
Na 4. strane pisu aky ma cely blok prevadzkovy odber. So zvysujucou sa
teplotou odber klesa, co je zrejme normalne kedze prevadzkova teplota je
vyssia ako izbova, dokonca este pri vonkajsej teplote 50 °C berie na
vyhrievanie niekolko wattov. V datasheete pisu operating temperature
-25..+55, 55C is the maximal temperature of the thermal chamber.
Rozmyslal som ako interpretovat ten datasheet. Naco tam domontovali ten
chladic ked to ma byt cele horuce? Chladic potom len zbytocne zvysuje
odber nie?
b.