Zesilovac pro 900MHz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 16 21:29:17 CET 2011

K problematice repeaterů ( zesilovačů ) pro GSM jsem našel jednu práci,
je tam poměrne podrobně vysvětlen princip všech typů...
http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=8675
Ty co se běžně prodávají pracují jako obousměrné zesilovaše zvlášť pro
uplink a downlinka a využívají izolaci mezi oběma anténami.
Ty složitější konvertují skupinu kanálů ( asi kvůli hoppingu)  a
teoreticky se obě antény neovlivňují.
JaKub