Zesilovac pro 900MHz

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Únor 14 19:30:42 CET 2011

2011/2/6 Pavel Troller <patrol na sinus.cz>:
> Zdravím,
>   to platí, ale pouze při aktivní komunikaci, tj. při hovoru. Během klidu
> si opravdu volí mobil sám ten nejsilnější signál. Se sítí komunikuje jen zcela
> výjimečně, a to během tzv. location update, aktivovaném buďto vypršením timeru

Jaký je prosím ten timeout v O2, VF a TM sítí, tuší někdo?

2011/2/6 Standa Palas <stpalas na quick.cz>:
> Tak já mám asi půl roku jeden GSM vykrývač doma. Donedávna jsem mohl volat
> jen ze zahrady. Uvnitř v budově to bylo slabý. Poté jsem si nainstaloval
> jednu yaginu na půdu, vykrývač a interní anténu do obýváku a pak se to
> alespoň v obýváku dost podstatně zlepšilo. Ale taky by mně zajímalo, co je
> vlastně uvnitř.
> Dokud jsem si to nepořídil, tak jsem si myslel, že nic takového není pro GSM
> síť technicky realizovatelné. Ale fakt to funguje.
>
> Staňa.

Teoreticky, by takové řešení mohlo/mělo fungovat i pasivně, tedy jedna
antena nahoře a jedna dole, mezitím kabel s nulovým útlumem :-) a pak
by to mělo/mohlo fungovat, kdysi jsem o tom četl u Wifi, ale tam to
bylo myšleno spíš jako vtip, i když teoreticky, by to fungovat třeba
trochu mohlo :-)

Takže - co je vlastně uvnitř - dobrá otázka - tak to rozeberte a
řekněte nám to :-)

Jinak Nokia ukazuje plný počet čásrek do asi -83dB, tedy pokud chcete
přesně změřit účinnost vašeho zesilovače, i v jiných místnostech,
stáhnete si třeba Celltrack nebo něco, co ukazuje v dBm a zajímalo by
mě, zda ten dokrývač svítí i mimo barák anebo jaký je jeho radius?