mereni barvy svetla

Středa Únor 16 09:53:48 CET 2011

tak tohle mě nenapadlo. Zkoušel jsem v RAWu zjišťovat složky RGB u
nepčepočítaného nebo úplně lineárně přepočítaného obrázku, ale vzdal
jsem to, protože těch přepočtů tam je že jsem nevěděl jak je všechny
odbourat. Ale tohle je jednoduché a mělo by to jít ... teda až na to, že
foťák zase ty barvy vidí jinak - třeba fotky při klasické bílé zářivce
byly vždycky zelené - na digitál i na film :-(