Re: OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...

APA navrhpcb na gmail.com
Úterý Únor 15 05:30:47 CET 2011

2011/2/15 J.Polivka <jpolivka na volny.cz>:
> [...]
> To, že to tak prochází neznamená, že je to správně.
> Dnes se na to už moc nekouká a pokladní většinou dnes tu kartu ani nevezme
> do ruky.
> Před lety se mi stalo v Bauhausu, že mi nechtěli nechat zaplatit kartou
> manželky. Jestli si dobře vzpomínám, tak se tehdy účty ještě podepisovaly.
> Jednou, ještě u spořitelny jsem potřeboval zaplatit, nebo udělat nějakou
> drobnou změnu - už si nejsem jistý, přes telefon.
> Sdělil jsem bankéři všechny identifikační údaje načež se mi zeptal jestli
> jsem žena nebo muž. Řekl jsem, že muž a už se se mnou dál nebavil.

Tak je to v poradku, samozrejme prodejce se bude chranit a je to
pochopitelne, ma to v popisu prace, ja jen narazel na to, ze kdyz to
jednou probehne, je to prakticky nevratny proces... A to, ze ten
tazatel, kdyz chce prachy, musi zalovat, a je to vubec eticke?

> Jinak na tom účtě, který považujete za společný (  je ale na jméno ) může
> mít manželka např. peníze, které dostala darem od rodičů atd. a na ty nemáte
> nárok.

Viz vyse, nevratny proces. Kradla manzelka a slo o tuto causu:
znate Kradez penez u mBank? manzelka kartou
http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=48698&t=43923&p=1

> Nedávno jsem na nějakém babynetu četl diskusi ženských jestli je lepší mít v
> manželství každý svůj účet nebo jeden společný.
> Většina ženských psala "mi si s manželem věříme" apod.
> Naivky.
> Jak říkal p. docent Plzák "manželka (platí i obráceně) není žádný váš
> příbuzný. Ta se klidně jednoho dne sebere a odejde".

Ten rikal i jine zajimave veci o zenach.

> Kdo se rozváděl nebo dědil, (to bývají také veselé příhody), tak by mohl
> vyprávět.

Zenit se je bud luxus anebo ekonomicka zavislost jak jsem byl poucen :-)