NABIDKA Mikrovlne techniky, totalni vyprodej ;-)

Antonin Mohaupt tony.w na anexis.cz
Pondělí Únor 14 19:07:57 CET 2011

Dobry vecer pane Konecny,
mel bych zajem o osciloskop BM566A.
Nabizim 1500Kc.
Preji hezky vecer.
A.Mohaupt

----- Original Message -----
  From: Ing. Libor Konečný
  To: HW-news
  Sent: Monday, February 14, 2011 6:25 PM
  Subject: NABIDKA Mikrovlne techniky, totalni vyprodej ;-)

  Zdravim vsechny radiomatery.

  Jak jsem jiz vcera avizoval, hodlam se zbavit starsich, ale ve vetsine
  pripadu funkcnich  pristroju nektere jsou kalibrovane.

  Vytvoril jsem na rychlo foto a video nabidku s popisem a funkcni temer
  vseho co jsem tu nasel s kratkym testem.
  Je  zde:
  http://www.kdosetrimazatri.cz/microwaveequipmentforsale.html
  Ty ktere jsou na fotkach jako pomocne pristroje  a nejsou uvedene v
  popisu, ty neprogavam, konkretne jde o dva generatory funkcni.
  Pokud budete mit zajem, napiste polozku, pocet kusu a nabizenou cenu ,
  vyhodnocovat budu prubezne.

  Jestlim mate nekdo tip, kde tuto nabidku umistit aby byla na ocich jenom
  radiomaterum,  dejte pliz vedet, pripadne muzete hodit odkaz.

  Dekuji
  LK