NABIDKA Mikrovlne techniky, totalni vyprodej ;-)

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Únor 14 18:25:06 CET 2011

Zdravim vsechny radiomatery.

Jak jsem jiz vcera avizoval, hodlam se zbavit starsich, ale ve vetsine
pripadu funkcnich  pristroju nektere jsou kalibrovane.

Vytvoril jsem na rychlo foto a video nabidku s popisem a funkcni temer
vseho co jsem tu nasel s kratkym testem.
Je  zde:
http://www.kdosetrimazatri.cz/microwaveequipmentforsale.html
Ty ktere jsou na fotkach jako pomocne pristroje  a nejsou uvedene v
popisu, ty neprogavam, konkretne jde o dva generatory funkcni.
Pokud budete mit zajem, napiste polozku, pocet kusu a nabizenou cenu ,
vyhodnocovat budu prubezne.

Jestlim mate nekdo tip, kde tuto nabidku umistit aby byla na ocich jenom
radiomaterum,  dejte pliz vedet, pripadne muzete hodit odkaz.

Dekuji
LK