OT Superpocitac v Riskuj

Pondělí Únor 14 14:41:16 CET 2011

2011/2/14 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> Rozumet prece neznamena preklopit jednotlive zvuky na nejaka hesla. Nebo si
> myslite, ze telefon s hlasovym vytacenim Vam rozumi??!!!
>
> Rozumet necemu nemuzete bez znalosti kontextu, historie, sociologie a vubec
> vsemu cemu se rika vseobecny prehled. Je to asi stejne jako kdyz pujdete do
> laboratore hitech biologu - budete si sice delat poznamky, ale rozumet
> jejich terminum a pojmum a kontextum jejich vet nebudete.

Co mi to připomíná, u bejvalýho zaměstnavatele jsme měli nějakýho
top-managera, byl to Němec, takže na nás mluvil anglicky a ten člověk
dokázal mluvit třeba hodinu a dohromady nic neříct. Když jsem ho
poslouchal, rozumněl jsem velmi dobře jeho angličtině, ale nechápal
jsem ani trochu obsah jeho sdělení. Na tom člověku by si ten
superpočítač se supersoftwarem určitě vylámal zuby ;-)

Pavel Kadečka.