Regulace topení - dotaz zkušenosti

Pátek Únor 11 20:16:51 CET 2011

taky budu dávat hlavice Coterm. Příkon 0,75W není taková hrůza. Už jsem
někde viděl že to řídili lineárně. Když to ohřeju jen na teplotu kdy
ventil právě zavírá, spotřeba bude menší. Navíc to budu mít v podlahovém
topení, kde bude vyšší teplota. Mě se na těch ventilech líbí, že když
vypadne elektrika, nebo se s tím cokoliv stane, topí se všude. Když při
výpadku elektriky místo TČ zatopím v krbových kamnech s výměníkem, stačí
mi živit oběhové čerpadlo a o nic se nestarám (zvládne to i moje žena).
A to ještě kdyby se mi povedlo těch 10-20W pro oběhové čerpadlo získat
termoelektrickým generátorem
http://sobestacnost.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=15
stačilo by zatopit a nestarat se.
Anděl