Regulace topení - dotaz zkušenosti

Milan krata.milan na seznam.cz
Pátek Únor 11 19:31:28 CET 2011

Za ten předchozí mail se omlouvám. Klikl jsem vedle.

Na týdenní regulátory se koukám také a zatím jsem našel toto
http://www.unishop.cz/ishop/index.php?a=detail&d=177

Co se týče dvoustavových hlavic tak jsem sice našel docela levnou (prý
325kč) ale vadí mi ten stálý odběr.
http://www.coterm.cz/page.php?8

Líbila by se mi hlavice kde by byl odběr pouze při přepínání mezi stavy
a vůbec by mi nevadilo kdyby byla dvoustavová, protože si také myslím že
jsem schopen s ní udržet požadovanou teplotu.

Milan