WEBSDR - kam se to podelo

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 11 09:17:40 CET 2011

Ja jsem ale nepsal, ze ty on-board zvukovky jsou skvele a pouzitelne...

Jen jsem napsal, ze z MB ktere mi prosly rukama v cenovem rozpeti jsem
nenasel ani jednu, ktera by mela mono line-in. A na druhou stranu jsem
nemel zvukovku co by mela na mikrofonim vstupu stereo - tedy napajeni,
dve linky pro mikrofon a zem - vzdy tam byl klasickej 3.5mm stereo jack.

O kvalitni externi zvukovce uvazuju tak jako tak, protoze jsem si vcera
na generatoru a oscilu z nudy doladil a zkontroloval ten svuj
sluchatkovej zesilovac s OPA627+BUF634, ale po pripojeni do PC je to
dost k neposlouchani a druhak to bruci a zatim jsem neprisel na to, jak
ten brum srazit - pokud tedy nechci pouzit nejakej di-box.

Jinak o tom, ze jsem psal prodejci SoftRock se zminuji jen proto, ze
nekdo psal ze jsou ty stavebnice stale vyprodane.

--
S pozdravem
Radek Vicek