WEBSDR - kam se to podelo

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 11 08:55:24 CET 2011

No cena za SoftRock RX Ensemble II receiver kit 56USD je v pohode, ale
cena za Pegase 25kKc mi prijde docela dost.

Mimochodem jsem Tonymu Parksovi psal zda jsou ty kity k mani a odepsal
mi rychle, ze jestli chci tak ze mi ho muze poslat - s postovnym za 62USD.

Priznam se, ze jsem pouzival MB v cenach 1000Kc az 5000Kc a nebyla ani
jedna ktera by mela na line-in MONO!!

--
S pozdravem
Radek Vicek

Dne 11.2.2011 8:14, Ondrej Kolonicny napsal(a):
> Presne tak, cele to stoji na kvalitni zvukovce pokud to myslite
> vazne. Ja si kvuli tomu poridil kartu za  150EUR. Pozor 90%
> onboardovych zvukovek nema stereo vstup. Tim padem to nebude chodit
> spravne... Pokud chcete vyzkouset uplne jednoduchy prijimac (DSB) ,
> tak vam staci 1 dioda a jeden trazistor, krystal a par pasivnich
> soucastek. Popis zde
> http://ea3ghs.googlepages.com/VERY-SIMPLE-SOFTWARE-DEFINED-DSB-RAD.doc

. Je treba si pohrat s nastavenim urovne LO.