Re: Re: WEBSDR - kam se to podelo

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Středa Únor 9 22:34:54 CET 2011

> Jinak jsem ted prosel web co se tyka SDR a nejak nechapu ceny stavebnic
> (az na vyjimky) a komercnich vyrobku (bez vyjimek). Pritom je to vyrobne
> podle me jednodussi nez klasicke radio.

Já jsem nedavno osazoval pro jednoho vývojáře SDR software jeden kus SoftRock Ensamble RX a jeden Ensamble RXTX. Dají se koupit tady.
http://www.kb9yig.com/
Tady je návod:
http://www.wb5rvz.com/sdr/ensemble/

Ta cena se mi nezdá vůbec přemrštěná. Ty Ensamble kity obsahují monolitický VFO čip snad do 150MHz jestli si dobře pamatuju, který se programuje po USB. Část USB + VFO je galvanicky oddělená od přijímače.

Samotný příjímač je jednoduchý a levný, ale je třeba pořídit kvalitní zvukovou kartu, jinak je přijímač tupý, šumí a má zrcadla. S on board zvukovkou to většinou stojí za houby.

Vojta Bubník