WEBSDR - kam se to podelo

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Únor 9 20:22:22 CET 2011

Já jsem si s tím hrál loni. Jestli máte DDS, která dá I a Q sinus
alespoň v desetinách voltu na 50Ohm, tak stačí na první pokusy cívečka
na toroidu, 4 diody, připojit na mic vstup zvukovky. S dobrou anténou
chytíte slabě i amatéry SSB na 80 m (kolem 3770 MHz). Docela mě to
zaujalo, chtěl bych vyzkoušet takové to řešení, kdy se připojí anténa
přímo na vstup AD převodníku, ale jediné co tu mám je 8bit @ 80MHz a
nevím, jestli bude těch 8 bit stačit, co jsem koukal většinou používají
12bit. To by mělo eliminovat parazitní příjmy, případně přebuzení. Ta
dynamika KV stanic, hlavně večer je obrovská, analog nemá šanci to bez
zkreslení (a dobrých filtrů na vstupu) zpracovat.

Mrazík