WEBSDR - kam se to podelo

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Únor 9 17:42:16 CET 2011

HW CNCnet.info wrote:
> Hmmm mel jsem zafixovano ze to bylo volne k dispozici - aspon co se
> tyka schematu.

Čekal bych, že to bude chodit s běžnými SDR typu QS1R nebo USRP. Ale
pokud se soft nedá sehnat, tak je to asi fuk.

> Jinak jsem ted prosel web co se tyka SDR a nejak nechapu ceny
> stavebnic (az na vyjimky) a komercnich vyrobku (bez vyjimek). Pritom
> je to vyrobne podle me jednodussi nez klasicke radio.

Na hraní se kdysi nechal koupit Softrock. Přijímalo to na jednom
kmitočtu +- šířka pásma zvukovky. Na seznámení s technologií je to za ty
prachy vynikající.

> Zrejme si asi pohraju s DDSkou od Balua.

Jeden z důležitých parametrů je fázový šum oscilátoru. Myslím, že DDSka
na tom nebude nijak slavně.
Autor SDR-1000 jich zkoušel velké množství, než našel použitelný. Na
hraní to asi bude stačit, ale zázraky se od toho čekat nedají.

Láďa