GM: rozbalovani SMD brouci

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Únor 9 20:13:11 CET 2011

Porad to neni nic proti Alze, ktera prodava pamati DDR v obycejnem (ne
elektrostatickem) igelitovem pytliku. Ani jsem se moc nedivil, ze v
Memtestu vykazovala chyby. Na reklamaci jsem ji poslal v krabicce od
jine pameti a se zpravou, ze by bylo vhodne poslat novou zpet ve stejne
krabicce nebo alespon v elektrostatickem obalu. Prisla zase bez krabicky
a v obycejnem igelitu...

Zdenek