GM: rozbalovani SMD brouci

Adam Heinrich konference na adamh.cz
Středa Únor 9 14:14:52 CET 2011

Potvrzuji, dnes jsem dostal z ostravské pobočky AVRko v TQFP-32 normálně
v plastovém pytlíčku v obálce PPLkem. Obvod v TQFP-64 jsem před nedávnem
dostal zabalený mezi dvěma kusy molitanu, to beru. Ale pytlíček mě
trochu udivil:)

..ale třeba takový LE33 v SO-8 prodávají normálně zabalený, odstřihnutý
z pásky.

A.