Jakou konstrukci byste privitali ?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Únor 9 10:13:14 CET 2011

Existuje vic podnikatelskych modelu a jeden z nich je ten, kdy si
clovek dela pekne veci sam pro sebe a kdyz uz je ma, tak se je pokusi
prodat. Pokud neni uplny mimon a dela ty veci kvalitne tak ma docela
slusnou sanci i bez toho aby se trapil nejakymi vypocty rentability
jeste pred tim, nez poprve sedne k rysovacimu prknu ci pajecce :-)

Ales Prochaska