Re: Jakou konstrukci byste privitali ?

Středa Únor 9 09:21:00 CET 2011

Jsem radovy clen, drive uz bych mel narok na duchod a pokud
se jej ted doziju, planuji, ze se o neco podobneho pokusim, jen
tak ze zajmu.
Co se tyka ceny, podivejte se treba na stranky www.daas.cz
kolik ted chteji za zkusebni vysilac signalu 4-20mA.
Je mi jasne, ze bychom potrebovali jen par kusu, tak by se naklady
na vyvoj nezaplatily.

Ale otazka znela, jakou konstrukci bychom privitali, komercni hledisko
nebylo zminovane.

Vcelku zaujimava krabicka. Mozem sa spytat na tri veci?
1) mate vo firme kde robite nejake rozhodovacie pravomoci, ste
"riadiaci pracovnik" alebo radovy clen?
2) aka by mala byt cena takejto krabicky?
3) kolko kusov rocne by ste brali?

Tieto otazky su zaujimave z komercneho hladiska a musi
byt jasny aj marketing a ekonomia a mna tiez zaujimaju
z verejne znamych dovodov pretoze investovat peniaze
a cas do vopred stratovej veci kde nie je ani len naznak
potencialu praktickeho vyuzitia uz nechcem...
A pouceni mam uz tiez dost.

Viem ze sa tu bavite o diplomke, ale ked som videl
ze dnes dostane diplomku kazdy za programator AVR
na paralelny port pripadne ako riesia adresny dekoder
pre 8 bitovy latch, si myslim, ze dotycnemu bude uplne
stacit napriklad jeden z tych modulov AD alebo DA.
Ked bude riesit poctivo pod vedenim konzultanta problematiku
funkcionality, emc a bezpecnosti a nastuduje prislusne normy
 ma co robit... No a ked to student uspesne dokonci a bude
trochu sikovny tak ho bude zaujimat aj to za kolko sa to da
predat, pripadne ho oslovi "tiez" podnikatel...

A.