kupa notebooku

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Únor 8 16:19:01 CET 2011

Abych to uvedl na 'spravnou' miru pochopeni. Kolegacek tim chtel naznacit,
ze kdyz ajtaci pracuji, tak pracuji v podstate na linux/windowsovskem
pececku na ktere se hlasi bud pomoci ssh, nebo rdesktopu. Takze veskere
vyhody 'mit maca' se omezuji na to, ze to fajnove vypada, a ze kdyz si
kopnete do kabelu, tak nezlomite konektor (za cely zivot se mi to na mem
ordinernim peecee nepodarilo), a ze si muze v excelu naklikat nejakou
tabulecku mysi s jednim tlacitkem :) Pro elektrikare je to dobre jenom
tehdy, kdyz si na to vypalite linux :) Na seriozni praci v oblasti elektro
na macu zapomente (ted jsem si zadelal na poradny hardware). Balu se totiz
zapomnel zminit, ze kdyz neco vyrabi, tak to dela na pececku :)

Abych tu jenom neprskal - muj pristi pocitac bude mac, a bude na nem gentoo
linux.... altium designer na tom ale asi nepojede.

d.