kupa notebooku

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 8 13:47:27 CET 2011

pre windows neprogramuju vobec, vsetky systemy bezia na roznych
derivatoch unixu. Pocitace si kupuju dobrovolne a z vlastnych penazi,
preco jablka to sa ma nepytajte :-)
Na druhej strane ja mam jedno na doma tiez a som velmi spokojny. Ku pc
na domace pouzitie by som sa uz urcite nevratil.