[OT] Anglictina

Hugo KOTTAS hugokottas na web.de
Neděle Únor 6 15:24:03 CET 2011

Netusim co jste chtel rici.

Patrne ze ona se naucila cesky a slovensky, on madarsky.

Ano, madarstina se da naucit i za 18 mesicu. A pokud se slecna
chova materinsky, tak i na materinskej urovni.

HK

6.2.2011, 14:46:59

Jisty muj kamarad, ktery neumi madarsky, mel pritelkyni madarku, ktera
pro zmenu neumela cesky ani slovensky. Takze se domlouvali anglicky. A
pri tomto stavu veci odjeli na 18 mesicu do USA. Z jazykoveho hlediska
idealni zalezitost, ale ne kazdemu se to takto povede. Takze mi
ostatni hledame ruzne nouzove varianty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz