[OT] Anglictina

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Únor 6 15:10:00 CET 2011

Ano, to je pravda, ale on ten proces v mozku neni uplne cernobily. Pokud jste to slovicko pul hodiny pred zkousenim procvicil ctenim z webu, tak jste nezavisle provedl refresh mozku a supermemo Vam opravnene nastavi delsi interval. Navic je pravdepodobne, ze jste necetl ten web ojedinele, ale ze behem dni zase nejaky treba web nebo jiny text budete cist a zase se Vam tim nejaka slovicka refreshnou. Vsechno je to o gausovkach, ale myslim, ze ve vetsine pripadu to proste funguje nezavisle na tom, jak moc se ucite jazyk "bokem", ono se to tomu prizpusobi a hlavne to pracuje slovicko od slovicka zcela nezavisle, coz je ta nejgenialnejsi myslenka SuperMema.

Daleko vetsi vliv ma u me treba momentalni unava mozku pri zkouseni. Nektere dny (vetsinou pri nejakem vysokem pracovnim vytizeni nebo malem poctu odspanych hodin) proste jasne citim, ze davno znama slovicka vubec "nedavam". V takovem pripade zkouseni v ranni tramvaji prerusim a venuji se mu behem dne v nejakou jinou dobu, kdy jsem schopnejsi se soustredit a skutecne pak jsou me vykony daleko blizsi memu prumernemu.

Jakub Serych