[OT] Anglictina

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Únor 6 14:26:53 CET 2011

 6.2.2011, 14:12:55

Ja taky (napul) nesouhlasim. :-)
Supermemo se s nicim nehada, jen poklesne jeho efektivita.
Supermemo je zalozeno na tom, ze nejefektivnej si zapamatujete
slovicko, kdyz jej procvicite v okamziku kdy jej zacinate zapominat.
Procvicovat denne yes/no je plytvani casem a usilim. Nadruhou stranu,
neco se naucit, zapomenout, naucit, zapomenou take neni zrovna
efektivni.
Takze sm vam naplanuje nejake slovicko za 7 dni, kdy by jste je mel, v
idealnim pripade ohodnotit 3 a dalsi termin by byl za dalsich 11 dnu.
Ale pokud si prislusne slovicko pripomenete (napr. ctenim webu) hodinu
pred procvicovanim, pravdepodobne jej ohodnotite 1 a sm naplanuje
dalsi procvicovani ne za 11, ale za 32 dnu. Jenze to neodpovida vasi
pameti, pokud si jej mezi tim znovu nejak nepripomenete, tak za tech
32 dnu bude zapomenuzo a zacinate jako by znova.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz